|
Veulen
Nov 9, 2010 11:42:14 GMT 1
Post by Cythera on Nov 9, 2010 11:42:14 GMT 1
Hi,
Het is voor mij de eerste keer dat een van mijn merrie's gedekt worden sinds ik Seven, MW en TLandTL speel. Ik vind de regels hier rondom ook beetje vaag, ik snap niet precies hoe en wat. Vandaar dat mijn vraag nu is wat ik precies moet doen als Rhapso Cyth dekt. Het topic is al geopend, echter is er verder nog niets gebeurt.
En hoe zit het met de speler van het veulen? Kunnen Rhapso en ik deze kiezen? Gezien een vriendin van mij het veulen wel zou willen spelen.. Op de oude TL&TL speelde ze Comanche..
MVG, Maaike
|
|
|
Veulen
Nov 9, 2010 21:22:32 GMT 1
Post by Tharuaro || Akiva Nakine on Nov 9, 2010 21:22:32 GMT 1
Ik ben even te lui om om te schakelen naar m'n Kiyiya-account -en te dood, welke idioot bedenkt 't om van 9 tot 6 colleges te hebben- maar ik zal er vanavond in bed over nadenken, en morgen/overmorgen een definitief antwoord plaatsen. Ik moet zelf 't ook nog even uitvogelen, denk ik
|
|
|
Veulen
Nov 10, 2010 15:44:50 GMT 1
Post by Cythera on Nov 10, 2010 15:44:50 GMT 1
Ik ben even te lui om om te schakelen naar m'n Kiyiya-account -en te dood, welke idioot bedenkt 't om van 9 tot 6 colleges te hebben- maar ik zal er vanavond in bed over nadenken, en morgen/overmorgen een definitief antwoord plaatsen. Ik moet zelf 't ook nog even uitvogelen, denk ik Haha oke xD. Dan zie ik t wel verschijnen ^^.
|
|
|
Veulen
Nov 16, 2010 11:32:03 GMT 1
Post by Cythera on Nov 16, 2010 11:32:03 GMT 1
UPDATE:
Volgensmij is die morgen of overmogen alweer een poosje voorbij xD, en Rhapso heeft Cythera nu daadwerkelijk gedekt.. Een vriendin van mij die zou het veulen graag willen spelen, maar dan moeten we dus wel weten hoe en wat allemaal xD
mvg, Maaike
|
|