Post by tranerpatringxe on Feb 7, 2022 5:38:28 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kode generator udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Puslespil 2022 version ▞▞▞
Elsker grafikken!!! Masser af sjov og afslapning!
god tid forbi spil.
Upassende tilføjelse af indhold til børn, og spil bliver ved med at fryse
15. Ud af 100
Meget vanedannende. Svært at finde tid på dagen til at spille spil, men jeg kan normalt finde tid til at spille et spil eller to af denne. Jeg ville ønske, at du ikke fik en annonce, når du kom tilbage fra at skifte mellem apps i et par sekunder, men det er gratis, så jeg kan ikke klage.
masser af tilføjer resultater 2-stjernet
Det er ok
👍
Jeg har altid elsket tetris, og dette er et sjovt twist til det. Beats thode matcher helt sikkert tre spil!
Dette spil efter min mening er et vidunderligt spil. Det er meget interessant og underholdende. Det eneste problem for mig er lyden. Det er tilfredsstillende, men nogle gange forsvinder lyden bare. Men bortset fra det er "Puzzle Game" et fantastisk spil. Ethvert andet puslespil, jeg har spillet, har ikke været så fantastisk, men dette spil er godt:). . T H I S I S A. G R E A T G A M E.
Omkring 1000-2000 point giver dig tal, der er umulige at løse, bare for at se annoncer. Er det gjort med formål eller ej idk. Laggs
Spillet er sjovt, men hvis du elsker at se annoncevideoer, er dette noget for dig. Annoncer før du spiller, midt i spillet og i slutningen af hvert spil. Det er også lange annoncer, som du ikke kan komme ud af.
Skægt spil
Kirakós játék Stratégiai játékok eia
Jeg plejede virkelig at elske dette spil og har haft det i årevis, men var nødt til at vende tilbage for at ændre min vurdering fra 5 stjerner til 2 stjerner. Det plejede at have meget minimale annoncer, men der er så mange annoncer, at det ikke kan spilles. Du vil se en annonce, når du: taber, når du fortsætter efter at have tabt, når din skærm time-out, hvis du lukker appen og vender tilbage til den, når du åbner appen første gang. Annoncerne fejler ofte og efterlader dig med annoncemusik, du ikke kan slå fra, skal genstarte appen og se flere annoncer! Vanvittig.
Flot spil, men en ny chance eller en ændring i sindet efter et træk bør tillades. tak skal du have
Godt spil, hvis du vil slappe af.
vanedannende......det ville være rart at kunne se 4 puslespil ad gangen. som du aldrig ved, hvad der kommer op
Jeg synes, det er et fantastisk spil. holder mit sind optaget, mens jeg spiller.
God app. intet at klage over..
Igra puzzle Strateške igre jcoa
Falske kommer som en masse annoncer
For mange annoncer, men jeg kan godt lide spillet, så jeg giver det stadig en 4.
Du kan ikke rotere stykkerne for at få dem til at passe!!! lidt likrvtetris men en milliard gange værre:(
Hvis der ikke var nogen annoncer, ville det være fantastisk
Den mangler evnen til at ændre retningen på brikkerne
Elsker det. Forskellig Tetris-tilstand, men virkelig fantastisk!
Det er et godt spil, men det kan tage flere gigabit af dit lager. Så vær forsigtig. Jeg vil foreslå skabere at ændre denne situation
Holder mig vågen, når jeg keder mig
Minder mig om spillet Tetris. Enkelt, men alligevel lidt sjovt. Må eller måske ikke holde længe. Har lige afinstalleret det!!
Jeg elsker det, det er meget tilfredsstillende. Men for mange annoncer.
Det er sjovt og det er fint
godt at slå tiden ihjel, mens man venter på noget
Dejligt og nemt spil...men det er interessant at få mere og mere point.
En tetrisklon uden tvungen beslutningstagning. Du går i dit eget tempo.
Elsker dette spil... Holder min hjerne ung og hjælper med hurtig tænkning og logik. Har anbefalet det til mine slægtninge og venner.
Jeg kan ikke lide, hvordan der var tilføjelser, og jeg kan ikke lide, at du skal betale for ingen annoncer
en af de bedre versioner. af dette spil, men de konstante annoncer efter hvert spil gør det til en game changer, fordi der ikke er nogen mulighed for at købe og være fri for det konstante besvær!
Игра на пъзели Стратегически ouw
Alt for mange lange annoncer, der forstyrrer spillene. Hvis det ikke bliver bedre, afinstallerer jeg det.
helt forfærdeligt efter opdateringen.
Kirakós játék Stratégiai játékok eia
Elsker appen, men fryser, når du har placeret det sidste stykke i hvert sæt af 3. Start tror jeg med opdateringen
Essay og godt
Det bliver ved med at slå mig, selvom jeg har spillet andre, der ligner det. Jeg fortsætter med at spille for at slå min score. Jeg nyder farverne og hvordan de ændrer sig, når man laver en cross over eller op og ned figur. Det her har virkelig optaget mig alt for længe..Jeg trænger virkelig til at få et job....Det er bare sjovt (jeg er pensioneret)
Dårligt gameplay, ikke nok kontrol. Til sidst handler det bare om held.
Jeg nyder virkelig dette 🎱 spil. spillede lignende spil, men dette er mere udfordrende.
Sjovt og farverne er fortryllende.
Yemek Oyunu mani kızlar Simülasyon yyln
Igra puzzle Strateške igre jcoa
for mange annoncer, meget irriterende
Jeg elsker dette spil så meget, at det er kort og enkelt, men er allerede afhængig af det, tak fordi du har lavet dette spil.
Dette spil er det bedste og så behageligt og afslappende, hvis du havde en dårlig dag på arbejdet eller derhjemme, og du er stresset, fordi dine børn driver dig til vanvid, og du ikke kan få et øjebliks fred, så er dette det perfekte spil for dig! !! Og du skal gemme dig på badeværelset, fordi du ikke kan sidde ned.
თავსატეხი სტრატეგია vjr
kedeligt, men det bliver, mens andre kommer og går